Saturday, October 17, 2020

KEJURUTERAAN ELEKTRIK & ELEKTRONIK UTHM ( GRADUATION DAY)


Salam.
Post ni untuk adik-adik lepasan Matriks/Asasi dan akak-akak STPM yang baru lepas dapat keputusan UPU. Dah jangan sedih2 (Aku pun dulu taktau nak rasa apa bila dapat result UPU)

Alhamdulilah dapat Electronic Engineering Deg di UTHM. UTHM stands for Universiti Tun Hussein Onn terletak di Parit Raja, Batu Pahat, Johor ye. Bulan 9 ni aku dah masuk Tahun 2, wei cepat gileh. Hahaha. 

UTHM Best Tak? From scale 1 to 10

Bagi aku best je. Sebab rasa tenang dan damai dari kesibukan ibu kota. Ceh. Pastu ada banyak tempat posing/selfie/wefie cantik. Library dia terbaik beb (Utk port dating/study group/layan kdrama). Wifi UTHM pun laju gilos (Kalo peak hour mmg lembab nak mampos)

Students UTHM Okay Tak?

Umm. Kitorang okay. 




Hi, Its been a while huh? By the way aku cuma nak buat life update, yeah aku dah setahun grad. hahahahahhah. Draft di atas berkurun lama since Tahun 2 Degree. Now aku dah hampir satu tahun bekerja di company baru. Alhamdulilah aku tak menganggur lama, syukur sangat. Tak sampai 3 months lepas habis final exam aku dah dapat kerja.

4 tahun in engineering school memang sangat mencabar dan fun untuk aku. So many upside down in this wonderful journey. Adik2 hargai dan nikmati la your university life at the fullest, bcos 4 years sangat lah cepat. Sekarang aku dah faham perasaan rindu nak belajar dengan kawan2, tapi itu tak bermakna aku tak suka working life. Life is short so enjoy it.


 



Thank you guys for a great journey. We finally get through this together no matter how miserable ( Assignment,FOC, Projects, FYP) we have to be during 4 years degree.


Hakuna Matata,
Yaya Doe


No comments:

Post a Comment