Friday, December 30, 2016

Skin Breakouts Tahap Gaban


Hi I'm back. Yayy
Omaigad tatau nak taip apa. *emo sat*

Sekarang dah 30 Dec 2016. Ye lagi tinggal satu hari before nak masuk tahun baru, sebab tu sis gigih nak buat new post. Aku ada lagi 2 papers to go sebelum cuti sem tapi dah malas nak hadap buku. Tolong sesape lempang aku.Aaaaaa sumpah malas.

Semester ke 3 ni aku dah tak tinggal kat hostel, kena menapak ke rumah sewa pulak. Kehidupan  kat rumah sewa?
Aku dapat bilik master yang maha besar pastu kongsi 4 orang, sume coursemates aku so tak akward sangat la cuma dengan bilik lain tu dalam proses mengenali hati budi memasing.luls. Jenis makan xbasuh pinggan mangkuk periuk belanga, berak tak flush,rambut gugur bersepah,melalak pepagi berebut jantan,malas bayar duit rumah sewa. Kkk dah dah kang tak pepasal aku masuk IIUM confession. Alhamdulilah  rumah sewa aku okey je, takde lagi kisah seram ke hape, tapi bab berak tak flush tu lagi seram kot, sampai kawan aku tak mandi satu hari pi jawab exam final. lol 

Sem ni jugak kulit muka aku breakout teruk, waaaa nak nangis oi. Tapi ni nak akhir sem okey sikit. Nanti dah flawless putih gebu gebas iolls update ye. Pastu azam Tahun Baru? Urm nanti a pikir. kbai 2016

No comments:

Post a Comment