Monday, January 16, 2012

The New Begining of 2012




Assalamualaikum wbt,

I just came to say HELLO ,ohhhh ohhh ohhh ohh :B. Yeah aku tau ia sedikit annoying. Harini aku mula meng'update belog aku yang tak berapa 'chomel' mcam belog korang yang kiutmiut tuih ade semah kesah?. Aku tukar url belog aku sebab ianya tidak adorable,gorgeous,cute,pretty and etc macam Tyra Banks. wthELL akubudakcandid? euuwwww euuwwww. HAHA sakai!

aHah, dah hampir 2 weeks bersekolah baru aku aku nak post new entri bagi permulaan tahun 2012. Sebenarnya entri nim aku dah lama buat tapi belum sampai hidayah untuk publish post, semalam cik starbucks hantar mesej suruh update belog, baru le menggatal tangan aku nie nak renovate balik entri yang dah aku buat pada 1/Jan/2012 tapi belum lagi di publish. Lantak lha kalau semua bloggers kat luar sana hampir histeria sebab xde entri yang bertarikh  1/Jan/2012,.nonsense! wth? 16/Jan/2012 sweet ape?! # =,="

1st day sekolah, semua bau kedai. Jalan pun control segak sambil tengok bawah takut kasut baru terkena debu.pasir.lopak air.waste products kucing and kuah nasi minyak kantin~heee
Lepas tu setiap 2 minit pergi ke VIP toilet bukan akusemata-mata untuk menyengetkan tudung sambil buat-buat duckface di hadapan cermin, heshh terpancar sifat BERKARISMA !.wtf? perempuan mmg ANEH.

Dan apabila menjadi F4 a.k.a Akak Ting 4 yeah itu memang tak cool ! Ramai lha adik-adik yang sibuk2 tanya result PMR sambil tersengih-sengih innocent. Nasib baik keputusan okeyhh so takde lha terkebil-kebil nak jawab and ramai juga yang duk perli teman sebab teman bergigi besi. Besi pun besi lha janji gigi aku nanti lagi gorjes dari gigi hangpa! 


No comments:

Post a Comment