Sunday, January 22, 2012

We're Looking For Something Dumb to Do !


Hehloo people,

Aku tak tahu kenapa aku semakin rajin untuk meng'update belog yg tak boleh gadai nim, kalau tak dah lama aku pi gadai kat Nuffnum. Lepas sembahyang maghrib tadi berazam nak buat homeworks yang berguni tup tup tup...sekian terima kaseh. Petang tadi pergi jalang-jalang bersama Gadis Klate Celup a.k.a Izzati. Ronda-ronda keliling kampung-kampung tercinta sambil mata terjuling-juling mencari private port  untuk melepak...akhirnya we found it!







 Ehh, tengok-tengok fixie terbang! (macam bangang) haha









On the way balik rumah jumpa dengn mat2 minah2 fixie...fuyooo berkaler-kaler.Masing-masing bergohek-gohek bersama makwepakwe, budak2 fixie bila orang senyum buat dop napok jah~waser hati. Mentang2 lha kami tak ada fixie * kesat air mata guna kain batik makk.


Aku dengan Zati apalagi, buat-buat jakun macam orang tak pernah tengok fixie masa naik motor kapcai aku. Dan bila  jumpa couple berfixie, mulalah merepek yang bukan-bukan, buat muka sweet...Ohhhh mayyyy so sweeeettt !*gedikkss HAHA. yeah aktiviti gila dan tak senonoh yang first time kami buat, macam orang yang tak bertamadun. 

To  Gadis Klate Celup, esok kita buat lagi~heee, Kyababai :B 







No comments:

Post a Comment