Monday, December 28, 2015

LIFE GOES ON


Yeah.
Aku hidup lagi. Alhamdulillah.

Lama tak jenguk blog. Semalam study nationhood selongkar semua blog cari maksud Islam Hadhari dan berakhir di blog sendiri. Aku punya search engine pun dah confuse 'ngko ni nak carik hape? website Kdrama free takdak loading lettew.' jangan harap history aku nak penuh dengan segala url kesultanan melayu melaka kalo tak sebab esok final exam. Phuh 

Dah Final Exam? Iye. Last update hari tu pasal merengek sebab Degree life tak best macam asasi palam dulu. Move on please. How's life bij? *sangat mudah terpengaruh dengan mulut puaka paihdiki.
Oh how do i stop myself from swearing.lol

Sekarang tengah final so mood nak layan kdrama + mengarang cerita mengarut tinggi melangit berbanding perasaan gigih nak study. Nationhood dah lepas satu paper so 5 papers more to go, Doakan je la.

Engineering? Sesuai tak dengan aku? Apa yang boleh aku simpulkan di akhir first sem ni adalah the first step is always the hardest. Truly from the bottom and the deepest part of hati aku. Ye la kan kalo cakap senang macam bajet baguih. Wei pakcik Edison pun gagal beribu riban kali nak cipta lampu study ngko. Hatta aku yang nak berlagak tau serba serbi n bila baru faham macam mana ac bridges berfungsi dalam litar.

Lagi 3 hari nak masuk 2016. Aku tak ready lagi oi nak masuk umur 20-an. Pi mekdi pun masih order happy meal sebab nak kumpul mainan dia. Lepas tu boipreng pun takdak lagi nak tahan muka bila kena soal raya tahun depan. Hmmmmmmmmm 

Takpa la awak kita jumpa kat 'sana' je la. :'( *berangan level 8899788767664567721321 

(Al Fatihah untuk TJ) :'''(


Kbai. Nak sambung study exam.


No comments:

Post a Comment