Sunday, June 10, 2012

Babai Belog :'(


SobsSobs,.tsk tsk tsk (giler banyak hingus). Okey masa untuk ucap selamat tinggal !...meh give me a big hug ^^".ilyb. Cuti 2 minggu macam 2 hari, lagi beberapa jam aku dah kena fly ke SAIS, bumi hijau tercinta ;'p, Esok bermulalah rutin baru iaitu bangun awl-mandi air sejuk-pakai baju seragam sekolah-kena marah sebab homework tak siap-ponteng riadah-and so on~

Kita jumpa lagi 4 minggu yep, tsk tsk tsk...okey jgn rindu aku sgt >,< eh bajetnye? . Doakan result pekse aku agar tak sampai underground, kecut weh. Esei bio ntah sepatah haram aku tak faham, kimia lagi la ntah apekemende sodium benznoat plus magnisium choride, okey aku reka je tu  . Masuk sem k-2 ni dah xmau main-main, study betul2. Azam tahun  baru kena diperbaiki balik. Aku rindu warga sementojie, tapi aku lagi-lagi-lagi rindu SAISian. Dah tiba masa aku untuk berjuang balik. Tak kesah la macam mana down aku punya result, dah tu rezeki aku nak buat macam mana kan ?.


okey chill and smile :))) (big smile kay'?) Masa untuk giler2 di asrama! 



SAIS here I come !...


No comments:

Post a Comment