Tuesday, March 13, 2012

Good friends don't let you do stupid things alone :)



Assalamualaikum wbt,

kick kock kick kock...(bunyi jam aku -,-). Taktau nak tulis apa, kelmarin punyalah membara aura aku nak update tapi...sokseksoksek, streamyx pulak kena sorok dek hantu-polong-mna-ntah. Jadi aku main belasah je biar ayat litang-pukang-puting-beliung. Esok lusa dah balik Setiu dah takleh update belog...sobssobs :'( Semalam aku dan Gades K (stands for Gades Klate Celop) pi melawat privateport. Nyamukk banyak baii, mau lebam tangan aku...lain kali aku bawak ridsect bebanyak, spray satu hutan. Hoooorayyyy!

"Nak balikk!!!.Huahua" . Bajet lost dalam hutan belantara. Padahal dlm semak belakang rumah nenek engko jo jangg

 Say something about this situation _______ ? fill in the blank with fantastic answer :ppp






Makan Time !...
thanks buddy sebab aku kena belanja ko punya nasi kerabu-biru-ocean dan teh tarikmenarik-buih-sabun. :ppp. You owe me! HAHA







 Singgah library untuk menjenguk novel2 terkini. Tapi last sekali....buku2 resepi jugak yg ditariknya sampai berdozen kat atas meja. Nasib aku la kawan dengan pelajar katering. Hah ni la padahhnya




Aku cuma belek-belek tengok gambar.Hewhew. Takda maknanya aku nak terkumat kamit sorang diri bace dia punya resepi. Godaan weyh,.lapar-lapar-lapar...Gades K, ko buat aku makan ! okeyh deal...

No comments:

Post a Comment