Saturday, March 10, 2012

Anugerah Bintang-Astroid-Meteor-Nebula-Satelite :ppp


Assalamualaikum wbt... 

...and the Oscars go to.... teng tenggg dam kopak gedebum bum bangg boomm...Yaya Doe !!!! 

"Hooorayyyyyy!!!!"..... *Melolong sambil mencekik leher Robbert Pattinson kat sebelah. Lepas tu buat kening double jerk kat Justin Bleber lepas tu jelir lidah kat Kim Kardashian. LOSER~ 


#HAHA,.berangan je lebih :))
:pppp. Eh bajetnya, Oscar konon merentas desa pun kalah. Orang lain dah berlari litang pukang kau baru nak start berjalan :p. Malam ni aku nak merepek tentang Majlis Anugerah semalam kat EXsekolah  aku SMKATJ...rindu sangat kat TJ. Rindu kat kawan2 yg sembey Najat-Kyra-Cuar-Izatu-Ecah...dan semua la, takkan aku nak mention semua kot. Mau berpeluh kulit kuku aku derrr

Budak2 SAIS lain balik hari khamis tapi aku hari rabu dah blahh...Ena dgn Ierah awal2 dah siap mengemas kain baju nak balik rumah,.baik kau angkut je locker dan katil besi hostel buat balik rumah baii. Sorang2 bajet heret beg besar macam nak balik untuk selama-lamanyaaaaa.....HAHA *kenyataan okeyhh mg jgn nok sekeh pale aku :ppp


Semalam mungkin kali terakhir kot aku menjejakkan kaki TJ. Lepas ni wallahualam...kalau ada jodoh kita jumpa lagi :B. Majlis Anugerah sangat gilang terbilang... nak buat macamne Timbalan Menteri Pelajaran Malaysia (TMPM) yg AWSOME datang. Naik pentas kali ni agak mengecewakan sebab tak boleh memeluk cium tangan TMPM sekaligus tak rehearsal langsung main redah je itulah aku...pelajar lain semua nervous tahap petala astroid takut jatuh tersadung di wayar mikrofon di hadapan TMPM yg Awsome >.<  AKU LHA TU hehe.chilliyy la (Y). 

Malas nak masukkan gambar satu persatu so aku buat collage je lagi sonangg, lagipun gambar tak banyak . 8 in 1. Bila sebut pasal Hari Anugerah Kecemerlangan tentu korang ingat $$$$$$$  , budak2 sekarang memang mata duitan . Tapi tidak pada EXsekolah aku. Pihak sekolah memberikan sijil penghargaan dan senaskah Al-Quran Al-Karim kepada pelajar yg memperoleh keputusan yg AWSOME dalam peperiksaan PMR tahun lepas. Pendapat aku la, dapat hadiah yg berupa Al-Quran lebih bermakna daripada $$$$$$$  ,kalau dapat duit alamaknya aku menyedekah kat taukey cina-bajet-ckp-melayu-pelat je la. *FAKTA

Last but not least... Aku harap sangat orang yg tengah baca post aku yg ntah-pape-ntah ni doakan aku semoga aku akan lebih berjaya di SAIS, wish me LUCK guys yucks. :pp Yeahh walau sebagus-sehebat-sebest-seawsome  mana pun new friends and new school ....but SMKATJ always the best in my deeeeep heart. 

*Kawan lama tak sama dengan kawan baru derr, terutamanya mg! #Nur Izatul Nadya
*Takleh dh nak buliyying-marah2-tengking2-maki2  Cik Starbucks! #Metafora Sy.Najua Najat
* Rindu nak dengar mg ceritera tentang nama-nama artis korea yg aku taktau tapi aku angguk je...alahai    buat2 kenal je la Cik Kunim oii :pppp  #Nur Syakira Shariff
* Kembar nama aku Rabiatul Aflah...yeah muka-makbapak-ketinggian-berat semua tak sama, dan selalu annoying nak panggil aku Yaya Doe ketika di sekolah. Wthell? Aku tak suka okeyhhh...haha. Mg kne cari gengg gossip cik semah lain sebab aku dh takda :)))Alhamdulilah.HAHA  #Rabiatul Aflah

Ucapan pendek daripada aku, kalau yg lain nak jugak aku punya ucapan pende just pm aku k.Mau lengoh kulit kuku den nak taip nama semua pelajar F4 TJ :) tapi sebelum tu share kredit rm10 dulu :). Okeyhh la tentu uollss dh tersengguk senguk baca post aku ni ada ke org baca belog aku yg mengarut ni? Huh ayat litang pukang tatabahasa salah macam mana la nak jadi penternak blog yg berjaya baii

No comments:

Post a Comment