Saturday, February 18, 2012

Merentas Benua :)


Ohh hello people,. malam ni aku malas nak update panjang2 sebab? Yeah aku kan pemalas semua nak simple dan selalu je main shortcut2.

Lama dah aku tak layan belog nim,.nak kata busy? Ntah la, ada byk lagi kerja yang perlu aku buat, yg lagi lagi penting seperti? Hurm, buat pakatan untuk godam wi fi jiran sekampung yg mengade-ngade nak pasang security password kat wi fi diorang. WThell? Di manakah adab sesama jiran yg dahulunya begitu mementingkan nilai sharing is caring?

Badan masih lagi letih kerana baru lepas minggu merentas desa. 4 hari berturut-turut  ada latihan merentas desa sebelum merentas desa yg sebenar. Aku kan SMKATJian so, hari Ahad lelaki dan Isnin perempuan dan Selasa lelaki balik dan Rabu pulak girls sampai ke hari Khamis. Hari isnin kantoi sebab tak pergi merentas desa. 

Aku dgn Cik Starbucks buat persiapan untuk pembentangan PQS kat dlm kelas. Hurm.... terpaksalah duk berjemur kat tgh panas smbil dgr cikgi2 duk babbling...HAHA. Padam Muko Hang :pp . Ada la dlm 12-14 org yg kena kepung dek cikgi KOKO. Bucks awl2 lagi buat2 cover nak blah bile tengok aku kena kepung. Damn ! Dasar BFF.....

Hari Rabu, baru lha buat muka sembey sambil menjinjit malas beg sukan.....














No comments:

Post a Comment