Friday, February 24, 2012

Help Me! I'm Confused...


Assalamualaikum wbt,

Tik-tok-tik-tok-tik-tok, jam bulat di dapur rumah tak pernah berhenti berdetik, tapi aku masih lagi termenung seorang diri di depan screen laptop mencari idea untuk mengarang. Ntah kenapa rasa malas pulak nak buat kerja sekolah jadi sekarang aku nak mengarang!,.

Bingung,.satu je perkataan yang boleh aku gambarkan perasaan aku sekarang nie =,='...Malam kelmarin keputusan untuk kemasukan SBP untuk 2nd intake dh keluar. Yeahh I got it ! SMK Sains Setiu (SAIS), sekolah baru yang takda f5 dan f3, so f4 lha senior. Rase pun cam best je maknanya takda lha istilah Ragging kankankan? Tak tau la kalau budak f2 yg akan ragging f4. Wowww memang aku tabikk springg aaa~

Mula2 mmg rasa cam nak tukar sek je, tapi bila fikir-punye-fikir-lepas-tu-fikir-balik, rasa cam syg gilerr kat SMKATJ betul ke ape yg aku ckp eh?  . Cik Starbucks aku rasa dh komfem tak pergi punyer, aduhhh... Tapi budak2 f4 bekas TJ semua suruh fikir masak2...jangan menyesal di kemudian hari sudaaa~ :(

Arghhh,.susahnya nak buat pilihan, SAIS ke SMKATJ ? kan best jadi budak umur 4 tahun balik, makan-tido-tengok Spongebob-main fixie-main masak2-tgok Boboiboy-makan-tido. Ahhh senangnya hidup.Tapi bila dh jadi kecik nanti nak jadi besar balik, huh...begitulha adat kehidupan. Manusia sentiasa tidak bersyukur dengan apa yg ada. Bila dh takda baru la tercari-cari, ternanti-nanti, menangis-nangis. Menyesal tak sudah



Apasal tetiba keluar gambar-CR-yg-bajet-hensem-tapi-mmg-hensem-punnn-ni?. ikut aku ah aku punya belog!
Okeyhh lha, keputusan aku? TJ or SAIS? Wait and see yaw~ kalau hari Rabu(29/2/12) minggu depan fb aku  offline maknanya...babai belog busuk! babai fb! babai En.Mimpi! babai Nigahiga! babai Joseph Germani! babai ...?







No comments:

Post a Comment