Thursday, December 22, 2011

Thanks to Allah. I got it :)


Heylo peeps ! Harini keputusan PMR di umumkan, berdebar siot ! Pepagi lagi aku dah bangun semangat punyer pasal walaupun semlm aku bersengkang mata mengadap mukabukuSampai sekolah dalam pukul 9.50am bersama mama tersayam*muuaahh*. Dupdappdupdap....tett...tett...tett jantung dah makin kritikal menahan debar yang sudah gundah gulana. Hilang sudah sifat cool and steady aku !
Pah sowg2 Tcher Salmi panggil nama budak2 yang boleh 9A mengikut angka giliran  naik kepentas untuk menerima slip PMR sekaligus memeluk cium tangan Pengetua SMKATJ dan PK HEM yang amat gorjes....wow wow wow.

92 pelajar SMKATJ boleh straight A's. hebad bukan? ya aku tau SMKA Sheikh Abdul Malik lagi lagi awsome coz 128 straight A's, tapi ade aku kesah semah? Pah sorang2 berlari marathon naik atas pentas dengan mokpok masing2. Ade tersengih2 ade nangis2 ade sembey2 macam-macam ade !
Aku tak confident pun akan dapat 9A, yelah siapalah aku ni? perangai bengom sokmo derrr...wa bukan dilahirkan dengan 9 akal 1 nafsu so wa tak cukup akal le kankankan :p

Suke sangat tengok anokbranok duk berpelukan di kalayak ramai sebab boleh straight A's tanpa menyedari Cg. Photographer duk snapsnapsnap aksi diorang  dan akhirnya terpampam di muka depan majalah An-Nur 2012 edisi terhad. huishhh best gilerr! aku pun nak :B Aku mau ucapkan thanks yaw~ kepada fathiah dan kyra coz sudi meminjamkan your shoulder to cry on...ewahewah mane derrr!

Penantian satu penyeksaan. aku nak sangat rasa perasaan memeluk cium tangan pengetua untuk mengambil slip PMR...fathiah dan kyra boleh straight A's but aku yang di tengah2 antara mereka. Ermm kau nak tau result aku? yeah :)
Time nama aku di umumkan memang terbengam terbengom aku. what?! I believe i can fly~erkk
Pe nok nyanyi lagu Selena Gomez jah ! I, I love you like a love song babeyh! oooo yeahh :)
Akhirnyaaa...setelah 3 tahun aku bertunggang terbalik dalam SMKATJ so itulah hasilnya...ttaaaadddaaa!
                    
                     RABIATUL ADAWIYAH  BINTI MOHD YASIN                   
                          STRAIGHT A'S IN PMR EXAM 2011
 
Kepada adek2 form 2 tahun ni belajar rajin-rajin dan jangan ponteng kelas tambahan yaw~ susah sekejap jah lepas habis PMR ikut kau la nak buat apepom dah takde owg nak kesah!    Buat revision balik subjek2 yang membengongkan otak anda dan jangan kedekut ilmu! sharing is caring derr :) Penat lelah korang akan hilang apabila melihat riak kegembiraan di wajah makayah uollsss apabila nama anak emasss 24 karat mereka di umumkan untuk naik ke atas pentas untuk memeluk cium tangan Pengetua....siyes nim!
 
In a nutshells(ececehceh pe wat literature pulok), jangan tinggal solat dan amalkan solat sunat hajat selepas solat isya',aku tau lain waktu korang always busy! nak study mukabuku :p
Okeyyh lak derr...banyak pulak wa menggoreng kerepek repek dalam entry kali nim. Congrats to all pmr candidates. terimalah result anda dengan hati yang tenang setenang alunan ayat2 al-Quran. Do the best for SPM pulak yee 11A+...
 

                                           
                  .         Teka teki teka tekuk, yang mana satukah tuan empuyer belog? Siapa betul aku bagi penampor jarak jauh :)
                

No comments:

Post a Comment