Wednesday, May 21, 2014

Sekejap je kan?




Sekejap je kan? Pejam celik dah dekat 6 bulan aku tinggalkan alam persekolahan. Aku pun dah lama tak menjenguk blog ni.  Instagram, Whatsapps, Wechat telah berjaya menaikkan peratus kemalasan aku untuk melayan blog yg ntah pape ni. Nak kena bukak lappy. Tunnggu wifi brsmbung dgn lappy. Lepastu bukak pulak gmbar tumblr nak kasi blushing sket entri aku tapi at the end otak takde idea nk update hape. Beg sekolah adik aku rabak ke? Harga nasi pagi naik 15sen ka? Test JPJ asyik kandas ka? Adun Seberang Takir dah jadi Menteri Besar ka? Arghh sume masalah buat otak aku terteleng 90drjah.
 Tapi macam ade org nk bace kisah tragis hidup aku pun  .



 6 bulan tanpe sentuh buku ilmiah membuatkan otak aku kering untuk menaip, setiap hari aku tengok RunningMan. Kalo lelaki kata hidup mereka macam sial tanpa online games. Hidup aku macam nak musnah tanpa RunningMan. agak cliche tapi biarlah. Aku dah jarang melayan fb. Kenape? Wei bosan do kalo tiap2 kali bukak fb gambar selfie maut gaya nak bagi tapak kaki bangla bertepek di HOME aku. The best pranks ever memang melambak di facebook, facebookers punya status mmg macam-macam hal. Tapi lantak dorg lahhh ape berserabut dgn hidup aku pun, ko tak suke ko blah jgn nak byk komplin sgt lah wei. Dulu pun ko tu 2x5 sepuluh je. Update status ayat mcm hareeemmm je.

Sekarang aku dah mula membusykan diri dengan persiapan nak smbung study. Manyak oii nk beli. Ma aku pulak dh kalut. anak nk masuk U dh mcm nak sambut kenduri akad nikah. hushh.

Keputusan SPM aku? Jangan menggedik nak tanya.











No comments:

Post a Comment