Saturday, March 30, 2013

Warkah Terakhir.


Cehh..dah macam nak mati je sampai buat warkah terakhir. Tapi mana la tau, ajal maut ditangan Allah kan. Cuti bulan Mac dah habis, dan beberapa jam lagi aku akan fly balik ke bumi SAIS. Jalani hidup aku seperti pelajar sekolah berasrama penuh yg lain.hurm. SPM dah dekat dah cikk kak. huarghhh
Blog ni dah semakin sepi dengan entri-sakai-yg-ntah-pape. Tekanan SPM yg begitu menusuk kalbu-jantung-pisang. Yeah ni mungkin entri terakhir aku untuk masa ni, nak tinggal dulu segala suck things yg tersangat giler best. Sepanjang cuti ni asyik duk mengadap admaths. Yea bukan mudah untuk berjaya. Result pekse TOV pulak dah macam hareeemmm jer. So wish me luck guys. Kepada cik najat,- rajin-rajin lah study dan buat yg terbaik setiap kali exam, SPM cuma sekali kakk, xkan nak ambil 2-3 kali pulak. Masa tu aku dah fly gi Amsterdam dah weyh..haha. Kalau boleh aku nak duduk tepi mung masa dalam flight after SPM and  fly gi abroad sama-sama. Kita hadapi semua pahit manis tinggal di negara orang sama-sama. Tu impian aku bersama mung. Okay tu jer. kbai

1 comment: