Friday, May 4, 2012

The Earth of SAIS


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...tepi tepi aku nak masuk,weh :) Menyemakk je main bertenggek kat depan pintu rumah. Dah la letih aku belum hilang lagi..,almaklum drive dari Setiu sampai KT nonstop. (Hiperbola) Okeyhh ayah aku yg drive.

Entri ni khas untuk Makkcik-Taekwondo-yg-Awsengg a.k.a Sy Najua Najat, yg dari semalam duk membebel suh aku update blog...heh aku back swing kangg baru tau. Kayh lha straight to the point aku nak cerita pasal sekolah baru aku, yeahh lambat siket aku post kali nim coz tak cukup bahan, yelah kann kalau aku post karangan 240 pp xde gambar,maunya tertido korang atas keyboard.

SEK MEN SAINS SETIU














THE RUSYDIAN
-  4 IBNU RUSYD
- 22 Students
- 11 girls /11 boys
- Firaz : Anies : Izzati : Aireen : Hye Dayah : Wany : Itah : Me : Ieda : Esyah : Didie
- Aiman k-pop : Amier : Judeen : Lokman : Syahmi : Farhan : Faris : Pelong : Pok Cek : Midie : Aiman































No comments:

Post a Comment