Tuesday, November 22, 2011

HELL-O SI BESI PINK !

Hey peeps,,say cheese to my new babe 'si besi pink'...Hari nim hari ke-2 ak pakai besi buruk tu.,~wooo mmg tipu lha kalau aku cakap x sakit...tapi aku pendam je sensorang,,to miss Braces-to-be jgn xjdi pakai pulak pakai braces. Mula2 mmg lha sakit lepas tu okey laa-kalau sengal2 berlemak + ngilu tu biasa lha deh. The Besian cakap seminggu je rasa sakit lepas tu semuanya digerenti okey !~ entah betul ke tidak. Apabila menjadi The Besian kita x boleh makan byk mende lha. Org cakap bila pakai braces boleh kuruskan berat badan sebab xde selera nak makan tapi aku? Setiap masa my tummy nak MAKAN ! makan pelan2 sebab ngilu wehh.Beauty is Pain kaangg [aku org teganu kang]
Cik Fara Didie boleh dikatakan lari sebelum tiba di medan perang kerana takut~bhaha (didie mg tlh aku jadikan eg. dalam entry kali nim)
okey aku akhiri entry kali nim dgn fake pic aku- taaaadaaa  :B



Walaupun' pink month' sudah lama berakhir tapi aku tetap nak ucapkan "Always think pink" sempena bulan breast cancer. So pink braces aku nim pun boleh dikatakan simbol aku support  `pink month'...okey wassalam..

No comments:

Post a Comment