Wednesday, October 12, 2011

NEW WORLD, NEW LIFE, NEW STORY N NEW BLOG !





As salam,. hari ini pada tanggal 12 Oktober 2011, aku start meng'update belog aku. Aku masih baru dalam bidang blogings nim,. so aku mintak maaf kalau belog aku nim membosamkan manusia yg terrsinggah belog aku, never mind laa...ko ingt aku nak sgt ke berbelog nim ...

                       5 Sebab Manusia Berbelog

 *saje nak cari publisiti murahan.
*nak cari bala tentera untuk berkongsi segala cabaran n rintangan dalam kehidupan yg semakin    hari semakin singkat . 
* menunjukkan bahawa tuan punyer belog tabah n sabar dlm menyelesaikan misteri kehidupan 
* kadang2 untuk m'ngutuk n m'fitnah manusia yg kurang sempurna pada pandangan mereka,
* Dan last sekali, untuk meyebarkan dakwah islam yg sekarang nim dianggap KOLOT  oleh mereka yg jahil tentang ilmu agama dan menegakkan keadilan serta membuktikan kebenaran.

 Itu cuma pada pandangan ambe jee~ owkeh wassalam.

dikarang oleh tuai belog akubudakcandid.blogspot.com


No comments:

Post a Comment